úterý 12. ledna 2016

Review #17 - Anna Todd - Polibek

Ahojky,
dnes tu máme knihu, která již byla dříve publikována na wattpadu, kde jsem ji chvíli četla, ale pak mě to přestalo bavit. Když jsem viděla, že je kniha vydaná knižně, tak jsem si řekla, že bych si to mohla znovu přečíst a pořád mě to nebavilo, ale zajímá mě, jak to skončí, i když je celkem pořád jedno a to samý. I když ten konec byl trochu překvapivej. No, jdem na to.

Název: Polibek

Originální název: After

Série: After #1

Autor: Anna Todd

Žánr: romance

Nakladatelství: Yoli

Počet stran: 524

Rok vydání: 2015

Hodnocení na Goodreads: 3,74/5

Anotace: Tessa má všechno – žije v láskyplném prostředí, má chápající rodiče a taky kluka snů, laskavého, milého, kterého jí závidí všechny kamarádky. Lepšího už si ani nemohla přát potkat. Tessin snový svět ale náhle změní jediné setkání. Hardin je pořádně drzý kluk, s nepřeslechnutelným, nafoukaným britským akcentem, nezapomenutelným rozcuchem, tetováním a piercingem ve rtu. Tessa si nemůže pomoct – Hardin je zkrátka jiný než ostatní...
A to po všech stránkách – dovede být i pěkně krutý. Neměla by ho spíš nenávidět? Neměla by jím Tessa pohrdat? Jak to, že se od něj nemůže odpoutat? Nedokáže to – i přes všechny jeho chyby a prohřešky. Intenzivní vášnivou blízkost střídají neustálá Hardinova zmizení. Může takhle vůbec vypadat láska? Tessa sama nevěří, že by takový vztah Mohl fungovat. Ale jde odolat jeho polibku?
Poté, co Tessa potká Hardina už nebude nikdy stejná. Rozejde se svým o rok mladším přítelem Noahem, pohádá se svojí mámou a zamiluje se do Hardina. Ale co když to byla všechno jen hra? A co je nejdůležitější, miluje vůbec Hardin Tessu? Nebo si s ní jen hraje?

No, tuhle knížku jsem i četla ještě v začátcích na wattpadu, kde je tahle knížka psána jako Fan Fiction s Harrym Stylesem z One Direction. Musím říct, že mě to docela nebavilo a i teď je to pořád stejný. Tak o čtvrtky se tam jedná jenom o to, jak se pořád hádají, protože je každý z nich jiný a moc jim to neklape. Hardin pořád jakoby ucukává a chová se nepřátelsky, zatímco Tessa se snaží nahlédnout pod jeho masku drsňáka.

Co mi tam nejvíc vadilo bylo to, že se to točilo pořád jen okolo toho jaký mají neshody a jak Tessa žárlí na Molly, se kterou Hardin spával. Díky tomu se dostává do úplně pitomých situací a hádek, Strašně mě to iritovalo, protože to se nedalo někdy. Ale dočetla jsem to teda no. Ale musím přiznat, že si chci přečíst další díl jen kvůli tomu, jak skončil tenhle díl. Jinak bych už nepokračovala a sérii bych opustila. Některý scény, který by potřebovaly víc prostoru, tak se mi zdály hrozně odbyté, ale ty, co nebyly nutné, tak těch tam bylo požehnaně... Tak nevím, no.

Obálka no... teda mě osobně se teda moc nelíbí. Jo, je taková jednoduchá a prostá. Prostě žádná přeplácaná, ale mě se prostě nějak nelíbí, nemůžu si pomoct prostě, ne. Chyby jako vždy žádné. Ale některé pasáže byly prostě takové... umělé. Prostě se mi nelíbily a celkem se tam nehodily.

Celkově ode mně kniha nemá moc dobré hodnocení. Spíš je to takový podprůměr. Popravdě jsem to čekala lepší. Ale co se dá dělat no. Ale tak není taky nejhorší. Snad už ani k tý knize nemám, co dodat. (Ne, vůbec Marty. Hlavně, že máš napsaný hodnocení postav.)

Tessa je prostě holka, která žije svůj nudný život a evidentně se jí to líbí. Mě přijde ze začátku docela dost upjatá a nudná. Všechno má moc naplánované. A  když jí do života vtrhne Hardin, tak se najednou začne řídit podle něj a prostě to není postava, co by se mi líbila.
Hardin je má své vlastní démony, které skrývá, ale stahuje tím Tessu ke dnu. Přišel mi docela takovej hrozně panovačný a žárlivý. Taky nic pro mně.

A teď je to již vše. Mé ohodnocení uvidíte dole. A to je zatím ode mně vše.








Žádné komentáře:

Okomentovat