pátek 18. prosince 2015

Review #8 Ally Condie - Dokonalý pár

Ahojky,
tak zas recenze. Dneska to je dystopická knížka Dokonalý pár. Dystopický knížky mám docela ráda. A tahle mě teda nějak nevzala. Byla taková divná, ale moc se mi nelíbila. No, kouknem se na to.

Název: Dokonalý pár

Originální název: Matched

Série: Matched #1

Autor: Ally Condie

Nakladatelství: Knižní klub

Počet stran: 324

Rok vydání: 2012

Hodnocení na Goodreads: 3,70/5

Anotace: Cassie vždy věřila, že podřídit se těmto rozhodnutím je jen malou daní za dokonalý život. Když jí tedy Společnost vybere jako životního partnera jejího nejlepšího kamaráda Xandera, nepochybuje o tom, že je to ten pravý… dokud se na displeji s jeho portrétem nakrátko nemihne tvář někoho úplně jiného. Cassie musí najednou řešit obrovské dilema – volit mezi Xanderem a Kyem, jediným životem, jaký kdy poznala a dovedla si představit, a cestou, po níž se dosud nikdo nevydal. Musí volit mezi dokonalostí a citem, který možná dokonalý není, zato je však upřímný.




Cassie se dozví, že jejím životním partnerem je Xander, který je nejlepší kamarád. Je šťastná a zároveň rozpolcená, neboť si chce prohlídnout informace o něm, tak se jí nakrátko portem mihne tvář úplně jiná. Tvář Kye. Po celou dobu si Cassie volí, jestli je zamilovaná do Xandera nebo Kye, ale poté, co jí varují před vztahem s Kyem se všechno změní... A co teprve, když oba ztratí...


Hm, děj mi přišel takový nijaký. Pořád tam bylo, jak Cassie je s Kyem a pak to bylo Kye, Kye a Kye... To bylo strašný, hrozně mi to tam vadilo. I Cassie jsem prostě nesnášela. Přišla mi, že jí zajímal jen Ky a nic jinýho... Xander tam skoro vůbec nebyl a to byli partneři jako jo. A místo toho tam byl Ky. A ten mi taky nebyl sympatický, prostě ne.


Obálka mi přišla hezká. Taková jednoduchá se stříbrným podkladem. Text byl zas bezchybný a úprava textu také na jedničku. Nic moc jiného tam dobrýho jako nebylo. Děj byl nijak nezajímavý a pořád se to otočilo jenom okolo Kye a já říkám ne.


Postavy byly taky něco. Jak jsem již psala výše, tak to bylo na jednobrdo. Prostě taky ne.


Pomalu mi to bere slova, jak to bylo špatný a prostě... No, ale tak nějak jsem to ohodnotila a nedopadlo to zas tak hrozně. Za 3 hvězdičky by se měla ta knížka modlit.

Plusy:
- obálka
- text

Mínusy:
- děj
- postavy

Žádné komentáře:

Okomentovat