sobota 26. prosince 2015

Review #11 Sara Shepard - Nikdy v životě

je tu další recenze! Snad tu bude furt jen tohle. Ne, nebude, ale mám v plánu shrnutí mého knižního roku a ještě přečteno za prosinec. Jinak tohle je pokračování série Hra lží. (Na první díl je recenze taky.) No, tohle bude snad lepší než první recenze. ( Za tu se docela stydím, protože byla fakt strašná.) Ale mám v plánu recenze zvolnit a nedělat je na každou knížku, co přečtu v papírový verzi a mělo by jich tu být teda méně a ještě bych, že bych tu někdy během pár měsíců rozjela nový druh příspěvků, ale zatím to mám ve stádiu vymýšlení. Díky blogu jsem si musela trochu překopat časový rozvrh, ale není to něco, co by se nedalo zvládnout.

Název: Nikdy v životě

Originální název: Never Hate I Ever

Série: Hra lží #2

Autor: Sara Shepard

Žánr: drama, romance

Nakladatelství: BB art

Počet stran: 214

Rok vydání: 2013

Hodnocení na Goodreads: 4,06/5

Anotace: Ještě nedávno jsem měla všechno, co si jen dívka může přát: báječné přátele, úžasného kluka, skvělou rodinu. Nikdo z nich ovšem netuší, že jsem odešla - že jsem mrtvá. Moje místo totiž zaujala má znovunalezená sestra-dvojče Emma, která se pokouší vypátrat mého vraha. Spí v mém pokoji, nosí moje oblečení a mé rodiče oslovuje mami a tati. A můj vrah ji sleduje na každém kroku. Ze svého života si toho moc nepamatuju, jen záblesky a krátké okamžiky, takže jediné, co můžu dělat, je pozorovat Emmu, jak se snaží vyřešit záhadu mého zmizení…

Emma dál hraje Sutton a přitom se dozvídá věci o Sutton a jejích kamárádkách a Hře lží. Po celou dobu se snaží přijít na to, co se stalo v tu noc, co Sutton umřela. Přitom s pomocí Ethana, který ví, že Sutton je ve skutečnosti Emma, se na to snaží přijít. Ale co když se ve hře objeví nová postava?

No, musím říct, že postavy nebyly od minule nějak jiné. Jen jsem se dozvěděla více o jejich špinavých tajemstvích.  A co opravdu nemám ráda jsou jejich hry. Ty jsou opravdu kruté a je to fakt něco jako. Někdy se mi ani nechtělo věřit jak byla Sutton krutá. Prostě se všema manipulovala a bylo to dost až jako hrozný. No, docela všechny postavy mi jsou sympatické až prostě na Sutton.  Připadá mi jako mrcha.

Obálka byla pěkná až prostě na to, že na zadní stranu dávají fotky předchozích dílů. Jako je to dobrý, ale mě se to tam nelíbí. O textu škoda mluvit. Co se týče děje, tak byl dobrý, ale chvilkami mi přišel zdlouhavý, ale jasný, že to tam musím být, jinak by už byl konec ve třetím dílu jako.

Hm, celkem nevím, co dneska psát, takže to je dnes vše.

Plusy:
- obálka